SM och en sjukt massa annat

Efter 2 ridna träningar efter olyckan den 24 augusti vardet dagsattgöra encomeback efter attha behövtstå vid sidan av de senaste två SM tävlingarna.. Så tuta och köra !
Dagen börjadedogck med att jag komtill stallet och Danielle var orolig som få och hade haften stort maratonlopp inne i sin stoooora Fölbox som hon har fått. Trött ponny tänkte jag, icke san icke så fel jag hade.. men hon slutar på något sätt aldrig att förvåna mig.
Men eftersom jag tydligen har traditionenmed silver platsenså var det även det vi fick denna gång .. inte fyskam på det men en aning tjatigt ;) Hari alla fallenponny som var värd giuld och diamanter i dröser ..
Detvar nog en av de absolut roligaste tävlingarna på länge och finalen ska vi inte ens disskutera! Så sjukt jämt helafinalen och inför sista grenen kunde tre av fyra lag fortfarande vinna, om jag inte är helt ute och cycklar (?) Men detär så det skavara !
Slutade med att Alingsås vannmed 32poäng, andra plats Hålta med 31 och tredje Alleby på 30, fjärde Landvetter på 27..
Stort grattis till Alingsås !
Måndagen började med att kämpa sig ur sängendå hela kroppen värkte efter gårdagen.. Vad som väntade denna dagen var 13,5 timmars jobb.. Ingen fritid denna dagen. Slutade 22 så det var bara hem varva ner och gå och lägga sig för att sova, men det där med sova är inte riktigt min grej.. Slutade ändå medmusik och bok läsning innan jag kunde somna.. Men eftersom jag skulle upp igen 5.30 så varman inte jätte lycklig över det där med sömnproblem.. Jobb och stall tid idag, tränat lite och snart ska det mysas i soffan med Te och ben&Jerry glass med Systra ystra.. kanskeenbeck film också ? Vad vet jag ..
Ha ett bra liv! För jag börjar jobba 6.30 imorgon igen !

Kommentarer
kristin säger:

Jag följer din stackars blogg kära vän. men de händer inte mkt här. skriv mera :D

2013-01-29 | 11:53:07
Bloggadress: http://kaxen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback