The say we need to learn

Tro det eller ej folket men tror banne mig att jag börjar få lite koll i köket nu efter 20år. Fast det kan vara en överdrift eftersom jag fortfarande är någon sorts världsmästare på att bränna ris .. 
Men göra någon slags kycklinggryta lyckades jag allt göra utan recept och allt. (?) Kan inbilla mig själv det för tillfället i alla fall! Ätbart blev det!
 
Har kommit på också att det kostar ca 2800 att byta efternamn! Holy shit säger jag bara! Men har stört mig på mitt efternamn länge nog nu  så snart ryker det säger jag bara! 
Hittade en del saker undan gömt i ett hörn som jag kanske borde ränsa oftare? Mounted games program sedan 2005 ?!  ..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback